Fragt og Returneringer

Fragt & Returneringer

Levering

Alle vores forsendelser står med CM INVEST som afsender.

Vi driver en række netbutikker og webshops, så selv hvis nogen beslutter sig for at slå navnet op, vil de ikke kunne se hvad du har købt.

Alle pakker sendes med DAO til fast lav fragt på 34 kr. (Hjemmelevering + 8 kr.).

Leveringen er normalt, 1-3 dage efter din ordre er lagt. Du vil modtage en e-mail fra os i forbindelse med at din ordre er sendt.

DAO er lige som GLS og har over 500 udleveringseteder (posthuse) i hele Danmark. 

Gratis fragt ved køb over kr. 249,- 

 

Transport Garanti

Vi garanterer, at produktet er fejlfri, når det går fra vores lager til transportøren.
En evt. klage af beskadigede eller defekte varer skal være modtaget hos os inden for 7 dage.
Returner ikke noget uden at kontakte os først. Varer der returneres mod efterkrav bliver ikke løst af os.
Hvis det findes efter modtagelsen af pakken at denne er beskadiget, bør du straks anmelde/klage til leverings virksomheden som har leveret din pakke. Hvis du har åbnet pakken, når du opdager skaden, så kontakt os hurtigst muligt via mail: info@secretly.dk

 

Reklamationsret

Secretly.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl eller skader, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse/opbevaring, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Secretly.dk indenfor rimelig tid.

Varen kan efterfølgende returneres for, ombytning eller evt. kreditering. 


Reklamation og varereturnering ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: 

CM INVEST
Læhegnet 75
9380 Vestbjerg
Email: info@secretly.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse.

Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.